تبلیغات

7 کمپین تبلیغاتی مخصوص جام جهانی

هدایای تبلیغاتی جام جهانی

اگر قصد دارید کمپین‌ بازاریابی برگزار کنید که طرفداران ورزشی را به سمت خدمات خود جذب نمایید، می‌توانید از چندین ایده مختلف ذکر شده در این مقاله الهام گرفته و با بررسی بازار، کمپینی با بودجه مناسب و بازدهی بالا در نظر بگیرید. در ادامه با فلای دی ام همراه باشید.

1. از نظر عاطفی مخاطب را درگیر کنید.

کمپین تبلیغاتی شما باید از عنصر داستان سرایی استفاده کند تا بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب داشته باشد. هر چه مخاطبان بیشتری بتوانند با کمپین شما ارتباط برقرار کنند، نتایج بهتری خواهید گرفت.

2. بر روی یک هدف مثبت تاکید کنید.

بسته به عقاید خود در کمپین تبلیغاتی از اهداف مثبتی نظیر حقوق حیوانات یا تغییرات آب و هوایی یاد کنید تا تاثیر بهتری در ذهن مخاطبین خود داشته باشید. برای بیان این هدف نیازی نیست که ویدیو گران قیمت بسازید، بلکه می‌توانید این هدف را در شبکه‌های اجتماعی برند به اشتراک گذاشته و برای فرهنگ سازی آن تلاش کنید.

3. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرید.

در دنیای امروزی همه روزی حدودا پنج الی شش ساعت را به توییتر، اینستاگرام و تیک تاک اختصاص داده و پست‌های شبکه های اجتماعی را بررسی می‌کنند. اشتراک پست در بسیاری از کانال‌های اجتماعی، بهترین استراتژی بازاریابی بی هزینه برای جذب مشتریان است. برخلاف گذشته در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی راه اصلی تعامل با طرفداران دنیای ورزشی هستند، در نتیجه می‌توانید از آن‌ها برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید. کلیپ‌های ویدیویی یا عکس‌های مرتبط با کمپین تبلیغاتی را می‌توان در هر شبکه اجتماعی منتشر کرده و ارتباط خوبی با دنبال کنندگان آن شبکه اجتماعی برقرار کنید. پس از پایان مسابقات جام جهانی، می‌توانید ویدیوهایی مرتبط با نتیجه بازی ساخته و آن را برای ورزش دوستان قرار دهید. این کار باعث جذب مخاطبین بیشتری خواهد شد. جذب مخاطبین در پلتفرم‌های دیجیتال یا شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به سرعت دامنه شناخت مشتریان از شما را افزایش دهد.

هدایای تبلیغاتی جام جهانی

4. یک مسابقه انجام داده و هدیه برای آن در نظر بگیرید.

مردم به هدایای رایگان علاقه زیادی دارند، بنابراین ارائه هدیه به مخاطبان هدف، یک کمپین بازاریابی موفق را رقم خواهد زد. به عنوان مثال می‌توانید از یک بلیط برای مسابقه ورزشی استفاده کرده و به مشتریان برنده هدیه دهید. علاوه بر بلیط مسابقه، هدایای تبلیغاتی رایج نظیر ماگ تبلیغاتی یا کد تخفیف هم تاثیر بسیار خوبی بر روی ذهن مخاطب خواهد داشت.

5. هشتگ ایجاد کنید.

ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ، مانند هشتگ‌ها راهی بی‌نظیر برای دستیابی به مخاطبان هدف و تشویق افراد برای پیوستن به مشتریان برند شما هستند. در کمپین‌های بازاریابی ورزشی می‌توان از هشتگ‌هایی مرتبط با مسابقات جام جهانی استفاده کرد تا هر شخصی بر روی هشتگ کلیک کرد، پست‌های برند شما را مشاهده کند. این کار مشتریان را تشویق می‌کند تا در هشتگ ساخته شده توسط برند شما، ویدیوهای خود را اپلود کرده و به بیشتر دیده شدن شرکت کمک کنند.

6. با اینفلوئنسرها همکاری کنید.

طرفداران ورزش عاشق کمپین‌هایی هستند که یک چهره شناخته شده تبلیغات آن را بر عهده داشته باشد. برندهای بزرگ برای کمپین تبلیغاتی خود می‌توانند از بازیکنان فوتبال استفاده کرده و توان پرداخت هزینه قرارداد را نیز دارند اما برای برندهای کوچک‌تر، همکاری با اینفلوئنسر گزینه بسیار خوبی است. این افراد به دیده شدن برند شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ کمک خواهند کرد و می‌توانند تاثیر خوبی بر روی موفقیت کمپین تبلیغاتی داشته باشند.

7. هدایای تبلیغاتی را فراموش نکنید.

هدایای تبلیغاتی در انواع کمپین‌ها تاثیر مثبت بر جای گذاشته و در کمپین‌های تبلیغاتی جام جهانی هم این اثر قابل مشاهده خواهد بود. شما پیش از شروع مسابقات یا در طول برگزاری جام جهانی می‌توانید هدایای مختلف ورزشی را انتخاب کرده و به جامعه هدف خود هدیه دهید. از آنجایی که لوگو و نام برند شما بر روی هدایای تبلیغاتی چاپ می‌شود، افراد زیادی با دیدن آن برند شما را شناخته و در صورت نیاز از خدمات شما استفاده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *